نوزیوا

قلبها را باید شست، جور دیگر باید زیست

نوزیوا

قلبها را باید شست، جور دیگر باید زیست

آخرین مطالب

غواص همیشه جاوید

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

بسم الله
10 سال پیش می خواستم عکس یه شهید رو بچسبونم روی در کمد اتاقم، توی عکسهای برچسبی که زمان مدرسه جمع کرده بودیم گشتم و عکس یه شهید 17 ساله رو پیدا کردم به نام «شهید محمد صادق جاویدی».
توی این سالها هر وقت در کمد رو باز می کردم چشمم می افتاد به محمد صادق و این جمله از او که:«برادران این آزمایشی بس بزرگ است. سعی کنید در آزمایش و امتحان الهی قبول شوید. برادارن همه بدانید که راهم را عاشقانه انتخاب کردم چون من عاشق حسین بودم و این عشق حسینی نگذاشت در پشت جبهه بمانم»
یکی دو سال بود که از این کمد کمتر استفاده می کردم و محمد صادق رو کمتر می دیدم تا این که امروز داشتم مسیر تشییع 175 شهید غواص کربلای چهار رو جستجو می کردم که یک دفعه یاد محمدصادق افتادم و یادم مونده بود که غواص بوده.
دویدم به سمت کمد و در رو باز کردم و به عکس نگاه کردم:
غواص رشید اسلام شهید محمدصادق جاویدی
تخریبچی غواص
شهادت 1365-عملیات کربلای 4
غرب اروند رود (ام رصاص)
حال عجیبی پیدا کردم؛ امروز من به استقبال همرزمهای محمدصادق می رفتم که 10 سال پیش اتفاقی دیده بودمش
محمد صادق جاویدی و همه همرزمهاش در تاریخ جاوید شدند
شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات...
یاحق

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۶
  • ۱۰۱۶ نمایش
  • مسیحا

نظرات (۱)

شهید قلب تاریخ است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی